درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41569صفحه نخست » خبر یکجمعه، 11 بهمن 1398 - 10:17
اولین نشست شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز برگزار شد
اولین نشست شورای سیاستگذاری "نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز" با حضور نماینده انجمن متخصصان روابط عمومی و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها به ریاست سرپرست روابط عمومی استانداری البرز برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اولین نشست شورای سیاستگذاری "نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز" با حضور نماینده انجمن متخصصان روابط عمومی و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها به ریاست سرپرست روابط عمومی استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا جهانشاهلو در اولین نشست "نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز" که دهم دی ماه در محل این استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین هدف این جشنواره، کمک به نظام‌مند نمودن فعالیت‌ها و اقدام‌های روابط عمومی های استان از طریق بازخورد‌های نتایج ارزیابی و بازنگری سیاست‌ها و برنامه‌ها خواهد بود و با این رویکرد، این جشنواره برگزار می شود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز افزود: استانداری البرز که برگزارکننده اصلی این جشنواره است، تصمیم گرفته است با شناسایی، انتخاب، معرفی و تقدیر از برگزیده های روابط عمومی، موجبات ارتقای کارآمدی و بهره‌وری عملکرد روابط عمومی های استان را بیش از پیش فراهم نماید.

 

جهانشاهلو، از آغاز بکار رسمی دبیرخانه "نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز" خبر داد و گفت: در این جلسه رئوس کلی جشنواره از قبیل اهداف، برنامه ها، ساختار، فرایند اجرایی، معیارها و محورهای ارزیابی و جدول زمانبندی اجرای جشنواره نهایی شد.

 

در ادامه، نماینده انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: بر اساس پیش نویس اولیه، نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز در دو بخش رقابتی و آموزشی و در 11 محور برگزار می شود و آثار ارائه شده توسط روابط عمومی ها با توجه به معیارهای بنیادین مورد ارزیابی در انتخاب روابط عمومی های برتر با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی صورت می گیرد.
 

مهدی باقریان عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی تصریح کرد: انجمن متخصصان روابط عمومی در بخش های علمی و آموزشی تجربه های ذی قیمتی دارد که می تواند آنها را در اختیار همکاران ساعی خود در استان البرز قرار دهد و به نظر می رسد برگزاری این جشنواره که با حمایت علمی انجمن برگزار می گردد سرآغاز خجسته ای باشد برای توسعه فعالیت های حرفه ای روابط عمومی ها که خوشبختانه فلسفه وجودی انجمن متخصصان روابط عمومی مبتنی بر آن است.


در ادامه نشست با اعلام نظرات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها درباره پیش نویس اولیه جشنواره و ضرورت طراحی و برگزاری برنامه های آموزش تخصصی کارکنان روابط عمومی استان، بر برگزاری جشنواره در خردادماه 1399 تأکید شد.

همچنین مقرر شد تا 20 بهمن ماه سال جاری، نسبت به برگزاری همایش هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان، تهیه شیوه نامه جشنواره و ابلاغ آن به روابط عمومی ها برای ارائه آثار، اعلام اسامی داوران، تشکیل کمیته‌های اجرایی جشنواره و تعیین اعضای آن‌ها نیز اقدام شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد